Pare mai degrabă o marcă poștală, sau un capac de bere, dar e înregistrată la OSIM ca orice altă siglă cu pretenții. În fine, intrând mai adânc în amănuntele tehnice, aflăm ca autoutilitara cu tracțíune integrală va combina ”elemente din aviație și auto” (???...). Totodată se preconizează o investiție de 104 milioane de euro, ce va crea în primă fază 1700 de locuri de muncă!!!
Într-o piață auto care tușește și scuipă clăbuci, cifrele de mai sus ne amețesc și ne binedispun ca multe alte glume bune din țara asta. Nu mai spunem că în cel mai scurt timp, producția va atinge pragul de 40 de mii de unități pe an. Ceea ce înseamnă fie că fiecare țăran cu balegă sub unghii va avea cel puțin 3-4 BV320-uri, în șopron, fie că mașinuțele-astea vor ține loc de surprize la pufuleți. Despre export nu vorbim, că ne jignim între noi.
Trei chestiuni rezultă de-aici, vorba lui Moromete. Fie oamenii au bani și nu știu pe ce să-i spânzure, fie se plictisesc de moarte și visează ca niște adolescenți, fie pregătesc o țeapă, având în vedere că afacerea se vrea a fi în parteneriat public-privat. Sau poate că e din fiecare câte puțin...
-treaba cu teapa se practica de la Vlad Dracul incoace si vad ca unii continua s-o practice inca sub diferite forme si sigle....
RăspundețiȘtergere