duminică, 29 iulie 2012

Hai că învingem!!!

     Pregătiți-vă tricolorul și sticlele de șampanie, dragi români! Mai avem puțin și învingem!!! Oricare ar fi rezultatul votului, ne așteaptă mare fericire. O merităm. Ne-am luptat la baionetă. Noi împotriva... dușmanilor țării. Cu un patriotism cum mai rar îți e dat să vezi. Unii din noi și-au manifestat iubirea de țară votând. Mai împinși de la spate, mai luați cu arcanul și duși ca boii la secții, cert e că au votat. Ceilalți au absentat motivat. Tot din prea multă dragoste de țară. Pentru prima dată am auzit-o și p-asta: să aperi democrația... ne-mergând la vot. Așa ni s-a spus, așa am făcut. Nu ne-am rupt picioarele unii altora ca-n alte dăți, deși ar fi fost mai vitejește. Cred că ne-a cam lăsat vlaga,că alminteri am fi avut suficiente motive s-o facem: dictatură-lovitură de stat, plagiat-vilă de de milioane (pe care premierul ne-a lăsat s-o vizităm taman în ziua votului).
     Spectacolul oferit de România în ultimele zile a fost unul demn de toată lehamitea. Ne-am întors pur și simplu în timp. Indiferent de culoarea cu care ne-am asortat simpatiile, am demonstrat că nu ne-am emancipat deloc. Leul e în cădere liberă, investitorii se cam apucă de împachetat, în timp ce scena politică ne oferă un spectacol de încăierare de crâșmă. Cu sticle, scaune și multe înjurături. Democrația, și-așa sodomizată, e în curs de împăiere. Europenii ne privesc ca pe niște ciudățenii. Asta o să ne coste. Mult. Cine-ar mai avea încredere în niște circari care-și pun poalele-n cap din te-miri-ce?... Dar nu contează. Important e să învingem. Și cum ne-am învățat din moși strămoși, arăm locul pe unde au construit dușmanii noști și mai presărăm și sare. Să nu mai crească nimic pe-acolo. Așa ne trăim noi patriotismul. Pregătiți-vă tricolorul români și hai să ne sărbătorim Victoria!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu